Meny
Sök
Logga in
Varukorg

Fri frakt

På beställningar över 499

Leverans

4—8 dagar

Returer

30 dagar

Kundtjänst

08-555 454 00
produkt produkter i varukorgen



Fortsätt till kassan
Fortsätt handla

FAQ

En vara eller storlek är slut, kommer den in igen?
MoreShop är direkt kopplat till vårt lagersystem, vilket innebär att alla varor du ser på hemsidan finns i lager. Är en vara borttagen från hemsidan är den alltså slut i lager eller har utgått ur sortimentet. Dock kan en produkt vara tillfälligt slut och komma in igen inom kort. Vi reserverar oss mot slutförsäljning och lagersaldofel.

Är priserna på MoreShop inklusive moms?
Ja, alla priser på MoreShop är inklusive moms.

Hur stor är fraktkostnaden?
En fraktkostnad tillkommer vid alla beställningar och beror på paketets vikt, med start vid lägsta fraktkostnad på 39 kr. I kassan kommer du att se den fraktkostnad just din beställning har.

Så handlar du

  1. När du har hittat en produkt du vill köpa väljer du utförande, storlek och antal. Klicka på ”Lägg i varukorg”. Varan läggs nu i din varukorg.
  2. När du har handlat klart – klicka på knappen ”Fortsätt till kassan”.

Hur använder jag en rabattkod?
Har du en rabattkod aktiverar du den i kassan. Skriv in koden längst upp vid utcheckningen i ”kassan”. Klicka på ”Använd rabattkod”. Endast en rabattkod kan användas vid varje köptillfälle, rabattkoder kan inte kombineras med alla erbjudande på sajten.

Kan ett företag handla på MoreShop?
Företag är varmt välkomna att handla hos MoreShop, vi erbjuder dock inga företagsspecifika betalsätt.

Kan man handla från ett annat land?
I dagsläget distribuerar MoreShop beställningar endast till svensk adress. För tillfället klarar vi tyvärr inte att leverera till länder utanför Sverige men har förhoppningar om att göra det i framtiden.

Vem får handla på er e-handel?
Alla som vill, inom Sverige, får handla i MoreShop! För att få de rabatterade prenumerantpriserna måste du ha en aktuell prenumeration på någon av Bonnier Publications International magasin. Du får handla alla magasinens varor till rabatt oavsett vilket magasin du prenumererar på. Observera att du måste vara över 18 år för att få beställa. Vi skickar endast varor inom Sverige.

Kan jag avbeställa eller ändra min order?
Du kan tyvärr inte göra några ändringar i en lagd order. Det kan däremot finnas möjlighet att häva din order om vi inte redan hunnit packa dina varor. Kontakta oss så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

När får jag en orderbekräftelse?
Du får en orderbekräftelse till din mail efter du gjort din beställning.

Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder betalning mot Klarna faktura med 14 dagars betaltid. Vi har faktura, delbetalning, kortbetalning och direktbetalning som betalalternativ.

Jag har inte fått mitt paket inom 8 arbetsdagar, vad gör jag?
Kontakta vår kundservice på moreshopkundtjanst.se

Det saknas en vara i leveransen, vad gör jag?
Om det saknas en vara i din leverans ber vi dig kontakta vår kundservice på moreshopkundeservice@bonnier.se, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är 4-8 arbetsdagar.

Vem levererar varorna och vart?
Varorna skickas med Post Nord.

Är det möjligt att hämta mina inköpta varor hos er?
Tyvärr är det inte möjligt att hämta varor direkt hos oss.

Paketet var skadat, vad gör jag?
Är paketet och/eller innehållet skadat när du tar emot det rekommenderar vi dig att genast anmäla det på utlämningsstället, kontakta sedan vår kundservice på moreshopkundeservice@bonnier.se så hjälper vi dig på bästa sätt.

Mina varor har lämnat MoreShop, men jag vill inte längre ha varorna. Vad gör jag?
Vi vill att du ska vara helt nöjd med dina nya varor från MoreShop och erbjuder därför öppet köp i 30 dagar från det att du har mottagit din beställning (gäller ej intima plagg och smink). Du som kund har också alltid rätt till 14 dagars ångerrätt vid köp hos oss online, i enlighet med distansavtalslagen.

Hur länge har jag öppet köp och ångerrätt?
Vi vill att du ska vara helt nöjd med dina nya varor från MoreShop och erbjuder därför öppet köp i 30 dagar från det att du har mottagit din beställning (gäller ej intima plagg och smink). Du kan välja att returnera hela eller delar av din beställning men du måste själv bekosta returportot.

Av hygienskäl gäller ångerrätten ej på intima plagg (bodys, trosor och baddräkter) eller för smink.

Arrangemang/event kan ej returneras.

Boxar kan ej returneras.

Hur returnerar jag en vara om jag ångrar mig?
Varorna som returneras ska vara i samma skick som du mottagit dem i och får inte ha skadats, tvättats, ändrats eller använts annat än att du provat varan. Eventuella etiketter får inte avlägsnas och medföljande förpackningar ska återsändas.

Vad gör jag om min vara är trasig eller skadad?
Vid defekta eller transportskadade varor tillämpar Bonnier Publications International gällande konsumentlagstiftning. Kontakta kundtjänst snarast vid upptäckten av ett varufel eller en transportskada för reklamation.

När får jag min återbetalning?
Återbetalningen till dig sker så snart vi mottagit din godkända retur eller senast inom 10 dagar.

Jag vill ångra köpet av en mottagen produkt. Kommer jag att få tillbaka fraktkostnaderna när jag returnerar en vara?
Om du vill returnera en vara genom måste du själv betala fraktkostnaden för returen av varan.

Jag är prenumerant, var loggar jag in?
Logga in högst upp på sidan med ditt giltiga prenumerationsnummer och postnummer.

Kan jag stänga av cookies?
Du kan när som helst stänga av cookies i din webbläsares säkerhetsinställningar. Hur du stänger av cookies varierar beroende på vilken webbläsare du har.

Vad är en cookie?
En cookie kan beskrivas som liten textfil som sparas på din dator när du besöker vissa webbplatser. Cookies kan användas för att följa vad du gör på en webbplats. MoreShop använder cookies för att kunna spara besöksstatistik, men också för att öka användbarheten på webbplatsen och underlätta för dig som kund.